Tuesday, 19 July 2011

Ada pencuri kat Hotel ?

Sebenarnya malas nak buh entry ni, coz selepas sambutan tu,
me kehilangan Hand Phone yang dikasihi... uhuk....
memang sedih coz, orang yang bertanggungjawap tak mengaku...
pihak hotel sepatutnya menanggung segalanya....
coz bukannya bilik tu besarpun...
selepas habis acara kami, dah sudah tentu staf depa yang masuk kan?
dah sudah tentu staf depa yang jumpa n CURI Handphone aku..
dah tak ada orang lain...
coz masa aku sedar tu aku masuk balik bilik tu,
memang dah clear depa bersih..sekalilah dengan hp aku tu..
yang bestnya depa dah offkan dah hp aku tu...
maknakata memang sah ada orang yang curi ...
aku dah jumpalah 2 orang budak yang kerja kemas bilik tu.. tapi depan bos depa sah-sah tak mengaku... cari nahas nak kena buang keja..
hahah aku tak kisah... ok gak hilang hp leh tau hotel tu camnakan,
camna pengurusan dia...
sekali yang tak tahan coz backing staf depa tu yang tak tahan tu... kes naya lah aku...
malam sikit adalah pegawai penyiasat dia datang nak berbaik semula oleh kerana ada nak jaga nama baik depa lah kot... aku apa lagi cakaplah balik ada staf dia yang tak jaga pelanggan macam aku ni yang teraniaya... dengan meninggi suaranyalah..
dengan bongkaknyalah...siap ugut aku lagi..."kalau puan nak report polis report lah... ni tempat awam sesiapa boleh masuk.."
eh bilik tu kan kami yang sewa... takan tempat awam.. takkan mamat tepi jalan leh masuk kot... siapa lagi nak masuk kalau tak staf dia... budak dua orang yang bertugas tu yang tak mengaku tu pun cakap ada lagi staf housekeeping yang datang masuk makan selepas majlis... heellleh maknanya tak ada orang lainlah... sudah tentulah kalau budak dua tu tak amik staff housekeepingnya lah yang amik ye tak?

Pegawai penyiasat hotel tu cakap balik kat aku sebenarnya staff housekeeping pun mana leh masuk dalam dewan tu. saya heran kenapa pegawai berkenaan benarkan housekeeping masuk?

So apa lagi mau cakap kesalahan undang-undang hotel tu dah memang SALAH. Hisyyy
Tak gunalah nak mintak maaf en K atas perkara dah berlaku.. perjumpaann en K malam tu pun... tak membawa apa-apa makna.. hanya menyesali pihak anda yang agak kureng... jer...

Nak nyatakan kat sini Hotel yang di maksudkan kat sini adalah Amanpura Hotel
Hotel ni cantik tapi sayang ada sorang yang buat taik semuanya aku anggap tak elok... sib baiklah hotel tu kebelakang sikit. so bila pi SP tu tak lah nampak selalu... kira anti gila lah kat hotel ni
Aku tak report kat wartawan aku tak report polis aku hanya meluahkan disini.....
Aku yang teraniya disitu....

No comments:

Klik-Klik Sini Dulu TQ

Labels

Ceritaku (70) Kisah Khalish (70) Gelagat Dina (57) Gelagat Dania (53) Aktiviti Pejabat (46) makan-makan (42) Berita (34) WW (34) ResipiKu Zie (32) Birthday (30) Kisah Puasa Raya (30) Dina Taska Sekolah (29) Jalan jalan (25) Aku dan kawan-kawan (23) Hadiah (23) Kisah Dania (21) Tazkirah (21) Kisah Keluarga (19) My Pregnancy (19) kursus (19) Kek (18) Menang Contest (17) Ucapan (17) Kisah anak-anak (16) Rumahku Syurgaku (14) Dania Taska Sekolah (13) Family Day (13) Kisah Dina (13) Rumah Baru (13) Cuti-cuti (12) Majlis (12) Pengantin Popular (12) Minatku.. (11) Segmen (11) perkembangan Rayyan (11) Baju Raya (10) Gambar Raya (10) Hiburan (10) Perkahwinan Artis Malaysia (10) Taman Lagenda (10) Shopping (9) ILKM (8) Info (8) Sarawak (8) top (8) Cameron Highland (7) Kawan Blogger (7) Kisah Anakku (7) Video (7) Dina N Sepupu (6) Anak Artis N selebriti (5) Doa (5) Gelagat Rayyan (5) Iftar (5) Kelantan (5) Kesihatan (5) Penghayatan Bersama (5) Perkembangan Bayi (5) Aniversary (4) Berpantang (4) Cara Latih Anak (4) Demam (4) LAROME (4) Model Mama (4) Nuffnang (4) PJJ UMCced (4) Perak (4) Renovate Rumah (4) Terengganu (4) biskut (4) petua (4) rumah di kampung (4) Awana Genting Highland (3) Berenang (3) Camera (3) Dinner (3) Hotel (3) Iklan (3) Kenduri (3) Laksa (3) Malaysia Ria (3) Melaka (3) Penang (3) Rambut (3) Smartphone (3) Taman Sungai Duri Indah (3) anak buah (3) barang baby (3) koleksi peribadi (3) Air Asia (2) Batik (2) Breastfeeding (2) HP (2) Happy Time (2) Juadah (2) Kejayaan anak-anak (2) Kerja (2) Khasiat Tumbuhan (2) Kisah Dunia (2) Konvo Anak (2) LANGKAWI (2) Lawatan Taska Sekolah (2) MAS (2) Mengundi (2) PANTANG (2) PTM (2) Padang Serai (2) Paintball (2) Pelamin (2) Pendidikan Kanak2 (2) Rayyan Taska Sekolah (2) Sukan (2) Temuduga (2) produk pilihan (2) Air Terjun (1) Akaun Simpanan (1) Aktiviti Keluarga (1) Astro (1) Autoshow (1) Balik Kampung (1) Berinai (1) Berkelah (1) Buat sendiri (1) Bukit Merah (1) Buku dari Isnad Tadawi (1) Checkup (1) DCT (1) Dress (1) Duit Lama (1) Durian (1) Fesyen (1) Filem Dan Drama (1) GA (1) Guru separuh masa (1) Hatyai (1) Homestay (1) Intagram (1) Kasut RodaKasut Roda (1) Kebolehan Dania (1) Kebolehan Rayyan (1) Kedah (1) Keihatan (1) Kelas Kek (1) Kemalangan (1) Kereta (1) Kuala Gula (1) Kuala Lumpur (1) Kuala Perlis (1) Langsir (1) Lawak hari ini (1) Like Like... (1) Mandi Laut (1) Menabung (1) Mohon Doa (1) Movie (1) My Business (1) Online (1) Padang Besar (1) Pantai Merdeka (1) Pasar Kemboja (1) Pengalaman Pertama (1) Penginapan (1) Penyampaian Hadiah (1) Pertunangan (1) Pokok Kurma (1) Riadah (1) Sayangkucake (1) Sihat (1) Siti Nurhaliza (1) Sungai Siput (1) Syful Tamar (1) Teluk Batik (1) Tempahan (1) Tengok Wayang (1) Upin dan Ipin (1) Wang Kelian (1) Wangian (1) churp-churp (1) fotorus (1) kempen (1) panduan berblog (1)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khalish Rayyan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dania

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

IRDINA

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers